Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

ΒΙΝΤΕΟ - ΣΑΝ ΜΑΘΗΜΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ (ΜΟΛΥΒΙ ΣΕ ΧΑΡΤΙ)





Ελάτε να ζωγραφίσουμε με μολύβι σε χαρτί!!
Να ξεκουραστούμε για λίγο δημιουργικά, από τις πολλές σκοτούρες που μας κατακλύζουν....
Αυτό είναι το τελικό αποτέλεσμα.

ΣΑΝ ΜΑΘΗΜΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΜΕ ΜΟΛΥΒΙ
LIKE PAINTING LESSON WITH PENCIL


ΜΑΡΙΑ ΖΩΓΡΑΦΟΥ 
mariaart.art12@gmail.com



Σας ευχαριστώ που μοιραστήκατε το έργο μου, μαζί μου.
Σε όσους αρέσει η  δημοσίευση πατήστε απο κάτω το κουμπάκι "Μου αρέσει"

Πολλοί με ρωτάτε τον τρόπο που γίνεται κανείς μέλος εδώ στο μπλοκ. Πηγαίνετε δεξιά κάτω από την φωτο μου που λέει «Γίνετε μέλη» Πατήστε πάνω και γράφεστε. Είναι πολύ εύκολο και πολύ ενισχυτικό για μένα ψυχολογικά και μόνο αφού δεν έχω διαφημίσεις για άλλο κέρδος. 










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...