Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

ΠΟΡΤΡΕΤΑ

Προσ
ΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΕΣ
Τα  πρόσωπα  ήταν  από  πάντα  το  αγαπημένο  θέμα  που  ζωγράφιζα.  Στο  πρόσωπο  και  ιδιαίτερα  στα  μάτια  καθρεπτίζεται  η  ψυχή  στην  οποία  ενδιαφέρομαι  να   εμβαθύνω.  Γιαυτό  βλέπετε  σε  όλα  μου  τα  πορτρέτα  να επικεντρώνομαι  στο  βλέμμα. 
"Η μικρή Χιονάτη" Αύγουστος 2013 ,  50 Χ 70




"Βγαίνοντας απο το σπήλαιο του Πλάτωνα" 2012

Άνοιξη 2016, 30 Χ 40 ακρυλικό σε μουσαμά

Άνοιξη 2016, 30 Χ 40 ακρυλικό σε μουσαμά


"Παιδί που χρειάζεται να δούμε" 2011



"Μικρή πριγκίπισσα" 1997
"Η μικρή Εύα έφαγε το μήλο και πονήρεψε" 70 Χ 50 , 2013

"Ήρεμη δύναμη" 1999





"Ήρεμη δύναμη"
Ένα  ανήμπορο  παιδί  αφήνεται  στην  αγκαλιά  της  μάνας  του.  Η  ήρεμη  δύναμη  που  συγκινεί.    Όλοι  είμαστε  ανήμπορα  παιδιά  που  εξαρτόμαστε  από  τους  άλλους  αλλά  δεν  θέλουμε  να  το  ξέρουμε.  Θυμώνουμε  εύκολα  και  χάνουμε  την  δύναμη  της  ηρεμίας  που  έχει  αυτό  το  μωρό.

"Κορίτσι" 2011
'Άλλο ένα έντονο βλέμμα που ανοίγει μαζί μας έναν διάλογο που αφορά την δική της θέση και την δική μας απέναντι του.
"Γυρίζω και σε κοιτώ" 2011

¨Αυτοπροσωπογραφία μου"

"Μιρέλλα"
"Η γυναίκα με το κίτρινο παλτό"
Παραίτηση και αποστροφή.
"Γυμνό"



Μαρία Ουζούνογλου Ζωγράφου
mariaart.art12@gmail.com

 Σας ευχαριστώ που μοιραστήκατε τη δουλειά μου, μαζί μου.
Σε όσους αρέσει η  δημοσίευση πατήστε απο κάτω το κουμπάκι "Μου αρέσει"

Πολλοί με ρωτάτε τον τρόπο που γίνεται κανείς μέλος εδώ στο μπλοκ. Πηγαίνετε δεξιά κάτω από την φωτο μου που λέει «Γίνετε μέλη» Πατήστε πάνω και γράφεστε. Είναι πολύ εύκολο και πολύ ενισχυτικό για μένα ψυχολογικά και μόνο αφού δεν έχω διαφημίσεις για άλλο κέρδος. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...